Problēmu novēršana Saal Photo portālā

Problēmu novēršana Saal Photo portālā

Reizēm var rasties problēmas ar Photo Portal vai var tikt saņemts kļūdas ziņojums. Šādos gadījumos esam izveidojuši soli pa solim aprakstītu problēmu novēršanas ceļvedi, lai palīdzētu jums mēģināt atrisināt problēmu. Šie norādījumi palīdzēs jums noteikt iespējamās grūtības un atrast piemērotus risinājumus.

Galerijas reģistrācijas e-pasta vēstule netika nosūtīta

Lūdzu, pārbaudiet savu e-pasta vēstuļu vēsturi, lai pārliecinātos, vai e-pasta vēstule tika nosūtīta pareizi. Šeit varat apskatīt visus e-pastus, kas ir nosūtīti klientiem, izmantojot e-pasta darbplūsmu.
Ja e-pasta vēstule ir norādīta e-pasta vēstuļu vēsturē, lūdzu, pārbaudiet tālāk minētos punktus kopā ar savu galalietotāju:

  • Surogātpasta filtrs: Sūtītāja vai saņēmēja pasta serveru filtri var bloķēt vai atzīmēt e-pasta vēstules kā surogātpastu. Jāpārbauda, vai e-pasts nav nonācis surogātpasta filtrā.
  • nepiegādājamie e-pasti: E-pasta vēstules var tikt nosūtītas atpakaļ, ja saņēmēja adrese ir nepareiza, viņa pastkastīte ir pilna vai pasta serveris nepieņem ziņojumus. Pārbaudiet, vai e-pasta adrese ir pareiza.

Ja e-pasta vēstule parādās vēsturē un esat pārbaudījis iepriekš minētos punktus, bet e-pasta vēstule nav saņemta, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu.

Joprojām ir problēmas?

Ja joprojām saskaraties ar problēmām, mēs esam gatavi jums palīdzēt. Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu un sniedziet šādu informāciju:

  • Aprakstiet darbības, kas tika veiktas līdz kļūdas ziņojuma parādīšanās brīdim. Tas palīdzēs mums saprast problēmas kontekstu.
  • Nosūtiet mums ekrānšāviņu ar radušos problēmu.

Sniedzot šo informāciju mūsu klientu atbalsta dienestam, izmantojot norādīto veidlapu, mēs varēsim labāk izpētīt problēmu un sniegt jums nepieciešamo palīdzību.

 

Jūsu valodas iestatījumi neatbilst šīs vietnes valodai. Lūdzu, izvēlieties:

Jūsu valodas iestatījumi neatbilst šīs vietnes valodai. Lūdzu, izvēlieties: