Problēmu novēršana Saal Photo portālā

Foto portāla problēmu novēršana

Dažkārt, izmantojot Photo Portal, var rasties problēmas. Mēs esam sagatavojuši detalizētu problēmu novēršanas ceļvedi, lai palīdzētu jums atrisināt šīs problēmas. Lai noteiktu problēmu un atrastu piemērotu risinājumu, sekojiet tālāk aprakstītajiem soļiem.

Lai iegūtu noderīgas pamācības un citu Photo Portal saturu, varat apmeklēt mūsu palīdzības centru.

Pieteikšanās nav iespējama

Kļūdas ziņojums: "Nepareizs e-pasts vai parole"

Pārliecinieties, vai jums ir konts. Ja neesat pārliecināts:

  1. Noklikšķiniet uz Izveidojiet savu kontu
  2. Ievadiet savu e-pasta adresi
  3. Ja konts jau ir izveidots, saņemsiet paziņojumu.

Pārbaudiet, vai esat pareizi ievadījis savu e-pasta adresi un paroli:

  1. Pārliecinieties, vai nav pārrakstīti
  2. Pārbaudiet, vai ir aktivizēts Caps Lock vai Num Lock.
  3. Ja esat kopējis un ielīmējis savus akreditācijas datus, mēģiniet tos ievadīt manuāli.
  4. Ja problēma nav novērsta, noklikšķiniet uz Aizmirsāt paroli?, lai atjaunotu paroli.
  5. Lai izveidotu jaunu paroli, sekojiet saņemtajā e-pastā sniegtajiem norādījumiem.

Kļūdas ziņojums: "Konts nav atrasts. Iespējams, esat pieteicies nepareizajā portālā".

Pārliecinieties, vai esat pareizajā portālā/vietnē, kurā reģistrējāt savu kontu. Ja nepieciešams, pārslēdzieties uz pareizo portālu un mēģiniet pieteikties vēlreiz.

Ja nejauši reģistrējāties nepareizajā portālā un vēlaties izmantot to pašu e-pasta adresi citā portālā, vispirms piesakieties "nepareizajā" portālā un dzēsiet kontu. Ņemiet vērā, ka tas neatgriezeniski izdzēsīs visus kontā esošos datus, projektus, galerijas utt.

Nesaņemts PIN kods vai šeit neaprakstīta problēma

Ja joprojām nevarat pieteikties, sazinieties ar mūsu atbalsta dienestu, lai saņemtu papildu palīdzību.

Mēģinot izveidot kontu, netiek atpazīta adrese

Ja jūsu adrese netiek atpazīta, tiks parādīts dialogs ar trim iespējām:

  • Rediģēt: Atlasiet šo iespēju, lai izlabotu kļūdas adresē.
  • Izmantojiet ieteikto adresi: Ja sistēma atrod alternatīvu adresi vai citu formātu, apstipriniet to, noklikšķinot uz "Use proposed address" (Izmantot ieteikto adresi).
  • Izmantojiet ievadīto adresi: Jums nav obligāti jāpieņem ieteiktā adrese, jūs joprojām varat izmantot ievadīto adresi.

Ja joprojām rodas problēmas, turpiniet izmantot izvēlēto adresi un atcerieties, ka to varat atjaunināt vēlāk.

Vispārīgas displeja problēmas un citas iestatīšanas problēmas

Ja elementi netiek pareizi attēloti vai tos nav iespējams atlasīt, mēģiniet rīkoties šādi:

  1. Izmantojiet pārlūkprogrammu, piemēram, Chrome, Edge vai Safari. Ja problēma ir saistīta ar pārlūkprogrammu, informējiet mūsu klientu atbalsta dienestu.
  2. Pārbaudiet problēmu citā pārlūkprogrammā, ierīcē vai interneta savienojumā.
  3. Pārliecinieties, ka pārlūkprogramma un operētājsistēma ir atjaunināta līdz jaunākajai oficiālajai versijai. Izvairieties no novecojušu vai beta versiju izmantošanas.
  4. Pārbaudiet pārlūkprogrammas iestatījumus, trešo pušu programmatūru, spraudņus, paplašinājumus, uznirstošo logu vai reklāmu bloķētājus u. c., lai pārliecinātos, ka tie netraucē darbībai. Ja nepieciešams, izmēģiniet standarta pārlūkprogrammas jaunu instalāciju. Atļaujiet sīkfailus, ja tas tiek prasīts.
  5. Iztīriet pārlūkprogrammas kešatmiņu/datus (kā laika diapazonu izvēlieties "visu laiku" un visas opcijas, izņemot paroles/ automātiskās aizpildīšanas formas). Aizveriet pārlūkprogrammu, restartējiet ierīci un pārbaudiet vēlreiz.
  6. Pārbaudiet, vai nav vispārēju interneta savienojuma vai ātruma problēmu un vai jūsu ugunsmūris/antivīruss netraucē.

Pēc šī kontrolsaraksta izpildes problēmai vajadzētu būt atrisinātai.

Galerija saite nedarbojas

Ja galerijas saite, kuru vēlaties kopīgot, nedarbojas:

  1. Pārliecinieties, ka izmantojat pareizo kopīgošanas saiti no izvēlnes Koplietošanas iestatījumi.
  2. Mēģiniet deaktivizēt koplietošanu izvēlnē Koplietošanas iestatījumi un pēc tam to atkal aktivizēt. Pārbaudiet, vai problēma ir atrisināta.

Izmaiņas galerijā netiek parādītas uzreiz

Pagaidiet kādu laiku, jo lielu galeriju vai galeriju ar augstas izšķirtspējas attēliem apstrāde var aizņemt vairākas minūtes. Apstrādes laiks ir atkarīgs no vairākiem faktoriem.

E-pasta darbplūsma netiek nosūtīta pareizajā laikā (kavējas vai netiek piegādāta)

  1. Pārbaudiet e-pasta vēsturi, lai redzētu, kad e-pasta vēstules tika izsūtītas.
  2. Ņemiet vērā, ka kavēšanās var rasties tehnisku iemeslu, tīkla problēmu vai e-pasta pakalpojumu konfigurācijas dēļ. E-pasta vēstules var arī bloķēt surogātpasta filtri vai pārvietot uz reklāmas mapēm.
  3. Lai izvairītos no kavējumiem sistēmas uzturēšanas dēļ, mēģiniet noteikt piegādes laiku parastajā darba laikā.
  4. Ja izmaiņas darbplūsmā netiek piemērotas pareizi, izveidojiet jaunu darbplūsmu, nevis rediģējiet esošo.

Fotoattēlu darbi: nepareizi publicētas galerijas, nedarbojas saite uz galeriju, nepareizi tiek nosūtīti e-pasti.

  1. Pārbaudiet, vai nav nepareizi vai pretrunīgi datumi vai iestatījumi: publicēšanas datums, fotoattēlu uzņemšanas datums, akcijas datums, publicēšanas beigu datums, kupona datums un e-pasta darbplūsmas datumi.
  2. Pārliecinieties, ka visi kopīgošanas un pārdošanas iestatījumi ir pareizi un aktivizēti.

Galerijā redzamā cena nav pareiza

  1. Pārbaudiet galerijas iestatījumus, lai pārliecinātos, vai ir izvēlēts pareizais cenrādis.
  2. Pārbaudiet cenrādi, lai pārliecinātos, ka katram izstrādājumam ir pareizi iestatīta piemaksa. Ja esat izvēlējies Katra produkta cenas iestatīšana, pārliecinieties, vai katram izstrādājumam ir noteikta pareiza cena.
  3. Pārbaudiet visas bezmaksas papildmaksas vai lejupielādes opcijas, kas varētu izraisīt paredzamās cenas neatbilstību.
  4. Pārliecinieties, ka visas akcijas vai atlaides galerijai ir piemērotas pareizi.

Kupons ir izveidots, bet tas nedarbojas vai netiek pareizi piemērots.

Dzēsiet kuponu un izveidojiet jaunu, lai atrisinātu problēmu.

Saal Prio abonements: piegāde klientiem nav bezmaksas

Pārliecinieties, vai ir sasniegta minimālā pasūtījuma summa. Paturiet prātā, ka minimālā summa tiek aprēķināta pēc piegādes izmaksu, akciju, atlaižu un kuponu atskaitīšanas.

Failu lejupielāde: lejupielāde nedarbojas, noklikšķinot uz pogas galerijā

Lai sāktu lejupielādi, mēģiniet izmantot citu pārlūkprogrammu un ierīci. Problēma var būt saistīta ar pārlūkprogrammas/ierīces iestatījumiem, kas bloķē lejupielādi.

Failu lejupielādes: Failu failu lejupielādes: nav zināms, kā un kur lejupielādēt attēlus.

  1. Pēc pasūtījuma veikšanas pārbaudiet savu e-pastu, lai saņemtu pasūtījuma apstiprinājumu, rēķinu un atsevišķu e-pastu ar lejupielādes saiti.
  2. E-pasts ar lejupielādes saiti nav saņemts: nosūtiet to atkārtoti Pārdošana → Pasūtījumu pārvaldība > atveriet pasūtījumu un noklikšķiniet uz Atkārtoti nosūtīt lejupielādes saites klientam.
  3. Pārbaudiet visas e-pasta mapes, tostarp Spam, Promotions vai Notifications.
  4. Ja lejupielādes saite neatveras, mēģiniet kopēt saiti (noklikšķiniet ar peles labo pogu un kopējiet) un ielīmējiet to jaunā pārlūkprogrammas logā/atveres cilnē. Ja tas nedarbojas, atveriet e-pasta vēstuli citā lietotnē/pārlūkprogrammā.

€0 pasūtījums pasūtījumu pārvaldībā

  1. Pārskatiet savu cenrādi, lai pārbaudītu, vai esat definējis bezmaksas lejupielādes pasūtījumu. Tiks izveidots "€0 pasūtījums", un tas parādīsies jūsu pasūtījumu sarakstā pat tad, ja nekas netiks apmaksāts.
  2. Pārbaudiet, vai pasūtījums ir pasūtījums "Jauna produkcija" vai "Atkārtoti nosūtīt lejupielādes saiti". Tie tiek izveidoti, ja klients ziņo par trūkstošu vai bojātu izstrādājumu vai nav saņēmis lejupielādes saiti. Sākotnējais pasūtījums ir apmaksāts, tāpēc jaunais pasūtījums ir € 0. Šie pasūtījumi neietekmē jūsu peļņu vai norēķinus.

Bezmaksas tiešās lejupielādes nerādās pasūtījumu pārvaldībā

Bezmaksas tiešās lejupielādes nerada pasūtījumu jūsu pasūtījumu pārvaldībā. Klienti var sākt lejupielādi, noklikšķinot uz pogas.

Ja vēlaties izsekot lejupielādei, definējiet rakstu cenrādī (pat tad, ja iestatīts €0). Tad klientiem būs jānoformē "€0 pasūtījums", lai lejupielādētu attēlus.

Ierosinātie risinājumi nedarbojas / Problēma šeit nav izskaidrota

Lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta dienestu. Lai palīdzētu mums ātri jums palīdzēt, sazinoties ar mums, norādiet šādu informāciju:

  • Foto portāla konta e-pasta adresi (ja tā atšķiras no tās, kuru izmantojat, lai sazinātos ar mums).
  • skartās galerijas, projekta, foto uzdevuma, darba plūsmas u. c. nosaukumu.
  • Ja ir ietekmēta koplietošanas saite/profila lapa, norādiet koplietošanas saiti/profila lapas saiti.
  • Vienmēr pievienojiet pilnekrāna ekrāna attēlu, kurā redzama problēma. Tas palīdz mūsu tehniskajai komandai vieglāk novērtēt situāciju.
  • Ja problēma skar klientu vai pasūtījumu, norādiet vārdu, e-pasta adresi un pasūtījuma numuru.

Svarīgi: Kad ziņojat par problēmu, lūdzu, neveiciet nekādas izmaiņas attiecīgajās konta daļās. Tas ļaus mūsu tehniskajai komandai redzēt precīzu situāciju. Ja jums ir nepieciešams nekavējoties kaut ko publicēt vai pārdot, izveidojiet jaunu vai papildu galeriju, bet skarto galeriju atstājiet tādu, kāda tā ir, līdz tā tiks pārbaudīta.

 

Jūsu valodas iestatījumi neatbilst šīs vietnes valodai. Lūdzu, izvēlieties:

Jūsu valodas iestatījumi neatbilst šīs vietnes valodai. Lūdzu, izvēlieties: